AdWords Search of Display Network?

Wel eens geklikt op een banner van een rioolonstoppingsbedrijf? Nee? Lees hieronder waarom je dat waarschijnlijk niet zo snel zult doen. Wanneer gebruik je als adverteerder de zoekmachine van Google (tekstadvertenties in de zoekresultaten) en wanneer gebruik je het displaynetwerk (banners op websites van derden)? Het antwoord op deze vraag bepaalt in een vroeg stadium

Digital nomad inhuren: de voor- en nadelen

Vijf maanden geleden verruilden we onze banen in Nederland voor een leven als digital nomad. Sindsdien werken we voor opdrachtgevers uit Nederland, vanuit plekken over de hele wereld. Een kleine greep uit de bestemmingen tot nu toe: Bali (Indonesiƫ), Langkawi (Maleisiƫ) en Singapore. Digital nomads zijn er steeds meer. Volgens de Nederlandse oprichter van het

3 Tips voor Expanded Tekst Ads van AdWords

Vanaf 26 oktober 2016 gaat de nieuwe manier van adverteren via Google echt van start: de Expanded Text Ads (ETA). Dat betekent: meer tekst in je advertenties! Deze meer uitgebreide vorm van adverteren wordt al sinds enkele maanden langzaam uitgerold. Wat verandert er precies ten opzichte van het oude format? Wat is er veranderd? De