Hoe sterk is de rode draad in jouw marketing?

Digitale kanalen zijn voor voor veel bedrijven enorm belangrijk. Het ene bedrijf heeft net de eerste stappen gezet, terwijl het andere bedrijf volledig gedigitaliseerd is of omnichannel werkt. Wij helpen bedrijven en ondernemers om nieuwe digitale processen op te starten en bestaande processen te digitaliseren. Dat doen we op drie niveau’s: strategisch, tactisch en uitvoerend. Behalve ondersteuning op die deelgebieden is het nog belangrijker dat ze op elkaar aansluiten. Je marketingplan is immers maar zo sterk als de zwakste schakel. Wij helpen je bij het zoeken en continu verstevigen van die rode draad!

Strategie

Waarom heb je als ondernemer een website, een app of een andere online dienst?

Tactiek

Welke marketingmix zet je in om je doelgroep zo efficiënt mogelijk te bereiken?

Uitvoering

Als de strategie en tactiek op orde zijn; hoe implementeer je dan succesvol je campagne?

Strategie
Waarom heb je als ondernemer een website of een app? Dat is de allereerste en meest belangrijke vraag die een ondernemer zichzelf moet stellen. Maar het beantwoorden van die vraag is niet zo makkelijk als het klinkt. Een ouderwetse missie en visie kunnen al wonderen doen. De strategie vormt de basis van alle marketingactiviteiten en is daarmee de belangrijkste vezel in jouw rode draad. Wij adviseren ondernemers en bedrijven bij het opzetten, (her)structureren en optimaliseren van het businessmodel voor de digitale markt.

Tactiek
Consumenten en bedrijven zijn vrijwel zonder uitzondering online te vinden. Maar ze zitten veel meer verspreid en zijn doorgaans minder loyaal dan bij ‘ouderwetse’ media het geval is. Wij adviseren ondernemers en bedrijven bij het kiezen van communicatiekanalen en het alloceren van middelen over die verschillende kanalen. Een gebalanceerde mix maakt het verschil tussen een succesvolle of geldverslindende media-inzet.

Uitvoering
De grote hoeveelheid beschikbare online tools en programma’s om mediacampagnes op te zetten kunnen overweldigend zijn, maar maken het wel mogelijk om zeer gedetailleerde inschattingen te maken van budget, bereik en ROI. Bovendien bieden de tools de gelegenheid om een continu proces van analyse – evaluatie – bijsturing in te stellen. Dat maakt een mediacampagne steeds efficiënter: een groeiend bereik tegen dalende kosten.

Onze diensten

Binnen de kanalen en digitale middelen om een doelgroep te bereiken, zijn wij gespecialiseerd in online advertising en zoekmachineoptimalisatie. In ons netwerk zitten veel specialisten op andere gebieden; e-mailmarketing, social media management, contentmarketing, affiliate marketing en conversie optimalisatie. Wij helpen je graag op één van deze gebieden en zorgen er bovenal voor dat strategie, tactiek en uitvoering naadloos op elkaar aansluiten!